14 Maj 2011

Idag är det lördag om det är så att ingen vet om det. Skönt! Idag fick jag míg en sovmorgon till kl halv 10, det var väldigt välbehövligt. Vet inte när senast jag fick sova så länge.

Ska snart bege mig till stallet. Då blir det gos och pyssel med Elvi och lite fototagning på allt och lite till. Idag ser det ganska ljust ut med att solen ska hålla sig framme. 
Juste! Ska även rida den stora svarta i stallet. Haha, jag kallar den det för att den är just stor och svart, hans andra smeknamn passar inte riktigt in ;) 
Kan ju ta ett kort på honom så får ni se vad jag menar.

Jag har verkligen fått tillbaka skrivlusten nu. Även om det kanske inte är så vettiga saker jag skriver om, så skriver jag ändå. Jag älskar att skriva!

Snart är det måndag om ingen visste det heller!

Nu ska jag dra mig härifrån :) 
Ha en bra lördag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0