4 Maj

Måste bli bättre på att skriva. Mest för min egen del då det är roligt att titta tillbaka på det som hänt under åren.

Elvi fortsätter att vara superduper snäll. Hon är coollugn! Har nog aldrig sett en så lugn häst som har boxvila.
Men något jag märkt att hon blivit är lite känsligare när jag borstar på vissa ställen, alltså kittlig. Men det får hon väl vara känner jag.
Nu är det inte lågt kvar tills vi ska tillbaka, 1½ vecka. Så fort tiden gått. Jag kan fortfarande inte sluta hoppas på att hon är helt bra när vi ska dit, att hon inte behöver 8 veckors boxvila. Men så kommer det säkerligen inte att vara. Hon har ju haft den största oturen nu två år i rad, så varför inte fortsätta liksom?!
Stackars bästa Elvi.
Men hoppas kan man ju göra :) Vill ju bara att hon ska få gå ut o äta lite gräs eller få lite solljus på sig åtminstonde. Det är allt jag begär.

Skolan flyter på. Har idag haft nationellaprov i engelska. Kändes varken bra eller dåligt, helt ok med andra ord!
På fredag ska vi åka till Vreta och titta på massa fina treåringar på treårstestet. Carin (min praktik) Ska dit med 3st treåringar, ska bli väldigt intressant att se dom i en annan miljö :) Dom är ju så otroligt fina dom 3 hästar hon ska ha med sig, så det ska bli roligt att se, med tanke på att man följt dom i nästan ett år nu.

Har även massa bilder att lägga in på datorn från kameran, har bara inte haft ork. Kan vara lathet också ;)

Helgen är fullspäckad, fredag 3års som sagt, lördag följa med Trissan till Åby tävlingarna och söndag sitta i domartornet på åbys ponnytävlingar. Självklart ska jag ju vara hos Elvi också :)
Jag kommer säkerligen skriva några rader imorn eller på fredag igen.
Ha det bra!


Längtar tills jag får sitta på dig igen!!
Men snart så!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi tänkte också åka på 3-års, så då ses vi antagligen! :)

2011-05-05 @ 08:03:08
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Linda

Kul! :)

2011-05-05 @ 20:18:34
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Linda

Sv: Haha, tack! :) Självklart! Kul att se dig också, ses kanske på norrköping horseshow också? :)

2011-05-10 @ 22:24:12
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0