Ännu mera glad!

Nu har snälla Linda fixat färgen också, så nu är det lite somrigt på bloggen :)
Är jättenöjd, tycker det är jättebra!

Sitter just nu och tittar på G- som gemenskap. Det är en riktigt bra film! Man får en bra kännsla av att titta på den.

Elvi är fortfarande helt underbar att ha att göra med fast hon står inne hela dagarna. Nu har vi bara helgen framför oss, sen på måndag är det dax för återbesök. Är så nervös... Men egentligen har jag ju inget att vara nervös för. Men jag kan ju inte låta bli. 

I helgen så blir det en lugn men ändå en fartfylld helg. På lördag så ska jag hjälpa Johanna att hoppa och så ska jag rida en ny häst i stallet som är gigantisk, på kvällen så har Elvira och jag bestämt att vi ska ha Eurovision kväll :) Söndag blir nog lugnt än så länge. Måndag återbesök. Så det kommer gå fort!
 


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Jag håller tummarna vännen!! Hör av dig när du har varit där så jag får veta hur det har gått. LOVA!!



Kram ;-)

2011-05-12 @ 21:50:59
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0