Detta har hänt sen senast....

Var ju på Sharpman med Trissan om jag inte har nämt det tidigare, men det var ju ett tag sedan. dom Fyllde 15 år och hade rea.
Fick med mig detta hem:

Har varit med på lite tävlingar:


Och det har hunnit blivit "Sommar" Nästa i alla fall.


Har tyvärr inte blivit några nya bilder på Elvi, hon står ju inne så det skulle ju ändå inte bli några roliga. Men ska nog ta med mig kameran imorn om det är soligt.

Om en nästan exakt en vecka (lite mindre) Så ska vi tillbaka till Mantorp, då har en månad gått sen vi fick reda på att Elvi fått en hovbensfraktur.
Vågar man hoppas? Tror inte det, förhoppningarna blir till besvikelse. kan ändå inte låta bli att ha en gnutta hopp att hon är helt bra. Men jag får inte ha det, jag kommer bara bli så besviken om hon måste stå inne en månad till. (Vilket är sagt för hovbensfrakturer)

Nej, nu säger jag hej då för denna gång.

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka dagar ska du hjälpa till? :)



Skicka över lite bilder och inlogg till [email protected] så kan jag börja pyssla lite nån dag :) Inga önskemål alls?



Kram!

2011-05-11 @ 07:39:22
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0