Fredag den 13 Maj

Idag är det fredag den 13, men inte har jag inte haft någon otur inte! Det har varit en bra dag.
Men jag ska väl inte säga så, för då kommer det väl hända något nu under kvällskvisten.

Idag har det som vanligt på fredagar varit på NFK. Idag så red vi på gräset och körde lite förvänd galopp. Jag fick rida på en herre vid namn Magnum! Helt underbart mysig häst. Kanske inte världens vackaste, men jättesnäll och bussig. I slutet gick det verkligen jättebra, är supernöjd. Har nog aldrig varit så nöjd efter ett ridpass i skolan. Så det var roligt. Känns som man börjar komma någonstans kanske?

Nu är det äntligen helg! Skönt, nu är det inte långt kvar till måndag.
Denna helg ska jag bara njuta av att det är helg. Det är inte ofta man har sådana helger.
Jag håller på att kolla igenom alla Ponnyakuten avsnitt igen, så jag ska titta en hel del på det i helgen.
Ska kanske även hinna med att plugga kanske. Men man vet ju aldrig med mig.
Jag SKA ta med mig kameran till stallet och fota lite också, var länge sen den var ute. Så måste ta ut och lufta den lite :)
Nu tar jag väldigt mycket fredag!



En bild Linda gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0