Helgen + Måndag

Idag har det varit sista praktikdagen på min underbara praktik. Men jag kommer ju jobba där nästan hela sommaren, så så farligt är det inte än så länge. Jobbigare blir det sen när jag inte jobbar där heller. Men jag kommer nog få vara kvar där ibland :)
Idag så fick jag en sista dagen present av Carin, Vickan o co. Detta var vad jag fick:

Ett jättefint pannband från Shockemhöle! Hur snyggt är det inte på en skala ett till tio!!
Nu ska jag dra mig till stallet och visa Elvi det fina pannbandet!


Och i helgen som var så var jag ju somsagt o hjälpte till i domartornet på NHS. Jag satt och matade in resultat i datorn, vilket var jätteroligt!


Kommentarer
Postat av: Kristin Mellqvist

Åååå vilket fint pannband. :-) Det är du värd vännen, jag vet hur ambitiös du är! Kram

2011-05-23 @ 17:49:20
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0