I sommar blir det.....

I sommar så ska jag åka till FALSTERBO och vara hästskötare, jag har fått den stora äran att få följa med Carin o co till falsterbo. Idag så blev det klart. 3 hästar är nu kvalade dit och vi väntar på 2 till. Som jag alltid velat åka dit och så får jag göra det som hästskötare! Hur otroligt är inte det!!!
Jag är så glad över att Carin frågade mig också. Det kommer bli helt otroligt!
Så jag och Johanna (hon jobbar hos Carin) ska följa med och så ska hon och jag bo i en egen husvagn.
Gud vad jag längtar, det är bara 5 veckor kvar också, så det kommer gå fort.

Cleareye Carins otroliga 7:åring går in och vinner förra helgens 140 på NHPS och idag så går hon in och sätter en till klockren nolla och hamnar på en 7:e plats, hon är ju otrolig! Måste också nämna att i sin debut i 140 så går hon in och sätter en nolla och hamnar på en 2:a plats. Bara det säger ju en del!
Carins två andra Quin och Calodie har nollat alla starter både nu i helgen och förra helgens 120.
Cassandra, som Carins dotter Vickan rider har också satt två nollor och väntar nu på en 3:e och så är hon också med till Falsterbo!
Helt Amazing hästar är det och få sitta på alla dom här hästarna är ju bara det guldvärt.
I sommar ska jag ta massa fina kort på allihopa så ska ni få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0