Sitter i skolan.

Jag sitter i skolan och skrivet ett reflektionsdokument.
Sitter även och lyssnar på :


Den är så himlans bra!

Slutar om 20 min. Då ska jag direkt hem :) Sen så ska jag till stallet.
I helgen så ska jag sitta i domartornet på Åby, norrköping horse show gick av stapeln idag! Så där ska jag sitta både lördag och söndag hela dagarna. Jag ska sitta vid resultatdatorn tror jag det var. Ska bli riktigt roligt!!
Ska även sitta där fredag nästa vecka också.
På lördag så ska jag, Viran och Gustav gå och se nya Pirates of the carribean. Nu har man längtat efter att den ska komma så nu måste man ju se den också.

Nej, nu ska jag koncentrera mig den sista kvarten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0