Nytt

Ja, nu har ännu en gång Linda varit så underbart snäll att ändra min design på bloggen. Detta kanske kommer få upp mitt skrivande igen. Har ju inte varit speciellt intresserad av bloggen på senare tid. Så nu kanske det kan hålla i sig en månad åtminstonde och så får Linda byta design igen ;) Haha, nejvars.
Men jag ska försöka iallafall.

Kan ni tänka er att det är första advent idag?! Det kan då inte jag. Det var ju sommar nyss och vart tog den vägen? Nu på morgonen tände jag min julstjärna och till frukost blev det gröt och prickikorvmacka, detta tillsammans med julmusik.

  

Idag väntas det stall somvanligt, ska hoppträna Minor och Elvi ska få sig en tur i skogen. Det var nämligen dressyrträning igår. Elvi skötte sig superbra och kämpade på väldigt mycket.
Så nu ska jag fixa mig för stall. Kanske kommer upp ett inlägg ikväll också, vem vet. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0