Veckorna som gått..

Oj, kommer inte ens ihåg när jag skrev sist. Men har haft fullt upp och nu menar jag verkligen fullt upp. Har varit mer borta än hemma tror jag nog.
Vi har varit på Skogslotten och haft basmaskinkörning med skolan. Hur kul som helst, fick köra massa traktor och fyrhjuling. Där var vi i 3 dagar och vi sov där i två nätter. Var där mån-ons lunch. På måndagmorgonen var jag i stallet 05.45 och en halvtimma senare satt jag i sadeln, sedan så fixade jag allt och var klar vid halv 8 och då var det en timma kvar till jag började, perfekt! Haha, det kommer inte hända så speciellt många gånger mer kan jag säga ;) Men det fanns en viss charm med det med.

Elvi och jag jobbar på och hon är pigg och framåt hela tiden. Idag red vi mycket övergångar och hon var duktig, fick kämpa lite med galoppen, men den kommer att bli lättare för henne med tiden och när hon fått tillbaka alla muskler. Tänkte senast idag att det är helt otroligt att jag sitter min min älskade hästs rygg igen, kan inte fatta det. Allt gick så fort och det är för bra för att vara sant! Min bästa vän, vad skulle jag göra utan dig.

I lördags var vi på strömsholm med skolan, det var nämligen öppet hus där. Väldigt häftigt att få åka på det. Det var rundvandring i stallarna och ridhusen och sedan var det info om de olika utbildningarna som dom erbjuder och sedan var det clinic med Jens Fredricsson och Per Sandgaard + lite annat skoj. Det sista vi gjorde innan vi åkte hem var att vi fick en privat rundvandring på Slottet och det var häftigt.
Men nu vet jag ialf vart jag ska gå sen efter mitt jobbår och vad det är jag ska gå!
Ska lägga ut lite bilder från den resan.

Nej, nu ska jag dra mig.


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

checka in min nya blogg vettja :D

om min lilla ponnny och jag :D

www.dompe.blogg.se

2011-11-21 @ 22:43:04
URL: http://dompe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0