18 Oktober

Här sitter man och skriver en höstig kväll och är sjuk. Inget vidare. Men min häst förgyller mina dagar, så sjukheten försvinner ett tag. Men idag har jag inte mått speciellt bra måste jag erkänna. Men det var bara att bita i det sura äpplet så att säga.

Elvi har nu fått sin sista ultraljudbehandling, så nu är det bara att köra vidare. Igår travade vi över lite bommar och det gick kanoners. 
Vi börjar så smått komma tillbaka nu!

Imorgon så ska jag åka till jönköping på Elmia mässa, med skolan. Ska bli roligt faktiskt. Om man bortser att vi åker 7.00 imorgonbitti och kommer hem 19.00 imorgon kväll. Men även här är det bara att bita i det sura äpplet. 
Annars flyter veckorna på tycker jag. 
I söndags hade vi våra årliga hemmatävlingar. Det gick väldigt bra med allt. Jag var även med och hoppade, fast inte på Elvi utan på Minor (hästen jag hopptränar åt Kristina 1 gång/veckan) Han är en liten bebis på 4 år. Vi var med och hoppade 40 cm. Han var väldigt duktig och rädd för våra nya hinder ;) Vi kom runt med 0 fel och därmed en rosett. Tror Kristina var stoltast av oss alla!

Nu har jag även kommit så långt att jag lagt in bilderna från Rhodos till datan, så ett steg på vägen är jag. Snart så!

Nej, nu ska jag dra mig. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0