22 Oktober

Är lite lantbo igen :) Så bor hos Lotta igen. Har precis varit nere i stora stallet och fodrat och även i lilla stallet här uppe, så nu är alla hästarna nattade.

Nu måste jag ta upp något väldigt roligt, eller för mig ialf. Igår så dressyrtränade jag och Elvi för Agge och det för första gången. Det var verkligen hur kul som helst och Elvi var så himla positiv och var en arbetsmyra som vanligt. Agge passar Elvi och mig perfekt. Så jag ser fram emot nästa gång!
Jag satt med ett leende på läpparna hela tiden och kunde nästan börja gråta för att Elvi gick så bra och för att det var så roligt när Agge sa massa bra saker och var så positiv.

Idag tog vi oss en tur i skogen, men efter en bit kände jag att vi var tvungna att vända för att det var alldeles för geggigt och sankit. Usch, det är obehagligt när det är så. Men Elvi var duktig.

Nej, nu ska jag ta kväller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0