Lotta Björe!

Igår så åkte jag och Elvi till Hageby för att träna för Lotta Björe med klassen. Jag åkte dit med tanken att vi är med på vad Elvi orkar och så går det som det går. Elvi var så sjukt fin, lite långsam i tassarna ibland, men det kommer bli bättre ju mer muskler hon får. Vi travhoppade en hel del och Elvi hoppade och såg tag i hindret hur bra som helst. Hon tyckte verkligen det var jätteroligt. Men vi var med på alltihopa och hon var inte ens svettig när vi var klara. Jag är en mycket stolt hästägare!
Lotta sa massa bra saker och alltihop ska jag ta med mig till vår vardagsridning (framförallt hoppningen) Övningen vi gjorde igår var också vädligt bra och den och liknande övningar kommer jag rida med Elvi för att stärka henne.

Jag har aldrig tränat för henne innan med Elvi och jag hoppas att jag kommer få göra det fler gånger i mitt liv.
Det var toppen kul!
Här kommer några bilder:



Vill tacka Elvira för hon är bäst! Min häst med för den delen!

 


Kommentarer
Postat av: Elvira

Fina fina ni! <3

2011-10-30 @ 18:04:51
Postat av: kim

Hihi, hon dreglar sött. ^_^

2011-11-19 @ 23:02:34
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0