18 September

ojoj, svårt att komma på vad man ska skriva. Men allt rullar på, tiden går fort. Snart är det vinter.... usch! Men jag tar en dag i taget faktiskt, det är både bra och dåligt ska jag säga er.

I fredags så var det stallfest :) Det var hur trevligt som helst.
I fredags ramlade jag även av en häst på hageby när vi skulle hoppa, haha. Det var det så kallade sista hoppet då, vilket man aldrig ska ta. Det var först 3 studs sen ett galoppsprång och sedan ett räcke. Räcket hade då Cicci höjt upp så det låg på 1m. Vi kommer in i lite dålig fart så hästen räcker inte över, hon ångrar sig i luften och ställer när benen igen medans jag fortsatte framåt. Jaja, men det jag bra med båda två. Jag var skapligt mörbultad igår kan jag säga. 
Har även lyckats komma med i tidningen EXTRA, haha. 

Igår tog Elvi och jag våra första galoppsteg! Så underbart det var och hon kändes superfräsch. 
Idag tog vi oss en skrittur i blåsten. På onsdag kommer Yvonne och ska kolla igenom Elvi.

Nej, nu ska jag fortsätta med det jag gjorde :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0