Födelsedag!

Som rubriken lyder, jag fyllde år igår :) Hela 17 år. Börjar känna lite press att jag om endast 1 år fyller 18. Jag vill inte. Menmen.

Firades igårkväll med god mat och väldigt bra presenter. Senare på kvällen stack Elvira och jag ner på kulturnatten och gick omkring lite, men vi hade missat en hel del. Vi var lite för sena. 
Men vi åkte hem igen och tittade på Gilmore Girls istället. Mysigt!

Elvi har blivit behandlad med ultraljud av Yvonne och Elvi har även fått börja med Glukosamin. Yvonne kommer tillbaka på onsdag igen. Så tills dess ska Elvi och jag bara vara i skogen och ta det lite lugnare (endast trav och skritt)

Ikväll ska jag försöka hinna lägga in bilderna från Rhodos och lägga ut några här.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0