22 April

Ja, jag har nu suttit och storgråtit till sista avsnittet av Ponnyakuten. Så underbart bra detta program är! Kommer nog aldrig bli dåligt om jag säger så.

Igår så dressyrtränade jag och Elvi, det gick så bra att vi kunde ha vunnit en Grand prix Dressyr! Haha, nästan ialf. Jag var ganska nedstämd igår, men så fort jag satte mig upp och började rida för Agge så blev jag jätteglad. Vi red skänkelvikningar, öppnor och lite bakdelsvändningar. Gick super! Elvi fick den perfekta formen och orkade bära sig och var helt perfekt!

Idag så stod det hoppträning på schemat. Eftersom det regnat hela denna vecka så var vi tvugna att vara på dressyrbanan, den var lite hård idag tyvärr. Men vi hoppade inte så mycket och Elvi skötte sig bra, det är bara piloten det är lite fel på ibland. Hon är så himla snäll och stället upp på mig fast jag lägger henne i skiten ibland. Vi red lite bågar och olika linjer. Min häst är underbar!
Efter det fick hon sig lite massage och borstning, sedan gick vi ut och betade lite. 
 



Världens vackraste varelse och hon är min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0