24 April

Nu har jag hållt på att fixat med min och Elvi´s licens. Det enda jag väntar på är att Elvi´s ska godkännas, lite jobbigt faktiskt då jag tror den kommer godkännas imorn och anmälningstiden till Finspång gick ut idag...
Menmen, så kan det vara ibland.

Idag så tyckte jag att Elvi skulle få slippa mig på ryggen och att jag skulle röra på fläsket lite. Så jag och Elvi tog oss en lite powerwalk och springtur på 30 minuter. Tror Elvi tyckte att det var lite skumt att jag sprang bredvid, men i slutet så sprang och gick vi på som tusan :) Det var väldigt mysigt måste jag säga, för solen sken och fåglarna kvittra och Elvi var helt underbar som hon brukar.
Här kommer bilder från idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0