25 April

Som jag skrev igår så trodde jag att hästlicensen skulle godkännas idag. Vem hade rätt?! Jo, självklart så godkändes den idag kl 11. Väldigt irriterande, men det är bara att betala efteranmälningsavgiften och se glad ut :) Jaja, men nu har jag ju licenser för hela året så nu är det bara att anmäla på till tävlingar!

Idag så har jag haft specialidrott som varje onsdag, fick hoppa Hamlet och det gick super!

Sen när jag skulle åka ut till stallet så regnade det och så har det regnat fram tills nu. Elvi och jag tog oss en regning skogstur, men det gick jättebra trotts regnet.
Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig, jag är ledig imorn så jag kan sova hur länge jag vill. Jag tvivlar på att jag kommer sova länge, men det är skönt att veta att man får om man vill. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0