Hoppträning med Div.3 laget

Idag så var det hoppträning på skogslotten för Anita med laget. Det var banhoppning idag. Eftersom jag och Elvi inte är helt igång i hoppningen än så hoppade vi lite lägre och hoppade bara banan en gång (de andra skulle hoppa två gånger) Elvi var skitfin och tyckte det var superroligt!! Även jag var superlycklig. Det var så himla roligt för både mig och Elvi att få komma igång igen.
Men det märks att hon inte har samma kondition och muskler som förr, men dom ska komma tillbaka snart :)
Min moster filmade under träningen så här kommer några filmer :) Tackar min moste så väldans mycket att hon skjutsade oss. 
Min bästa häst! är supernöjd!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0