6 Augusti

Idag har jag vart och köpt lite lådor som jag ska ha i mitt skåp i stallet. Börjar få lite panik över hur ordningen är där inne. Jag har bra ordning, men det är för lite plats för den ordningen jag skulle vilja ha. Så imorgon så ska jag fixa ordning där. Ska bli roligt, har nog lite saker jag ska försöka sälja mig av med. Har t.ex ett träns som aldrig är användt som ska bort, det bara ligger och skräpar.

Igår så dressyrtränade jag och Elvi äntligen för bästa Agge. Det gick super och Elvi är så himla stadig i sin form nu och vi kan nu ta upp träningen ett snäpp till. Superroligt!

Idag så blev det en uteritt i regnet med Johanna. Det var trevligt med sällskap. Johanna och jag hade en hel del prat att ta igen efter många veckor då vi inte träffats.

Nu ikväll vankades det goda hemmagjorda hamburgare och istället för bröd så tar jag stora salladsblad runt. Jättegott och väldigt fräscht!
 

Bild från den 13 Juni

Kommentarer
Postat av: Jessica

Denise!

Vilken fin bild på dig!!!

Håller med, du har fått Elvi syperfin:)

Kram

2012-08-06 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0