24 December

Ja.
Då var denna julafton förbi. Känns inte som det var länge sen jag sa det sist. 24 December 2012 är strax över och vi kan snart börja invänta 2013.
Dagen idag började som sagt på jobbet kl 06.45, jag jobbade fram till 10.15 och då åkte jag hem direkt. Väl hemma så tittade jag på sista delen av julkalendern (riktigt bra iår) och åt lite ostkaka. Sedan bar det av till stallet.
Där var det folktomt, endast jag och hästarna ute i hagen. Jag fixade och donade och tog sedan in Elvi för att förbereda oss för en juluteritt. Dock ensamma. Men det var lika mysigt för det, det var hur fint som helst i skogen och man kunde trava och galoppera på många ställen.
Efter det var det dax att ta in alla stallets hästar, så det gjorde jag.
Åkte sedan hem och slängde mig i duschen för att sedan åka till min moster för att käka mat och allt annat julbestyr.
 
Jag fick så otroligt bra och välbehövliga klappar! Bästa familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0