25 Januari

idag blev det ridning i ridhuset och det var exakt vad Elvi behövde! Det blev mest bara att rida i alla gångarter på volt och fyrkantspår och lite skänkelvikning åt båda håll, inte så mycket mer eftersom hon blir lite ofokuserad när hon är pigg. Så idag var det mest ett pass för att bli av med all energi.
Jag är nöjd med henne idag, var fin.

Har dragit på mig en liten förkylning och de hoppas jag går över lika snabbt som den kom.
Idag på ridskolan så fick jag rida en ny storhäst och herregud vad mycket häst det var att rida. Blev helt dyngsvett. Men när hon väl släppte och bärde sig själv, så var hon riktigt trevlig och rolig. Så jag hoppas att jag får rida henne mer och så jag kan få den känslan hela passet. 

I helgen ska jag ta med mig kameran ut till stallet och ta lite nya bilder. Kameran har fått lagts lite på sidan ett tag nu, men ska bli ändring på det nu! Jag älskar ju att fota!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0