4 Januari 2012

Har totalt glömt bort att blogga. Har haft lite för mig de senaste dagarna.
I måndags och i tisdags så jobbade jag hos CC och då har jag kommit hem sent och gjort massa annat. Igår så var jag även med Trissan och hade lite filmkväll.

Idag så är det storm här i norrköping, så då bestämde jag mig för att rida över till ridhuset med Elvi. I slutändan fick jag sällskap av Jessica.
Elvi gick riktigt bra idag och jag fick en bra känsla. Så det var roligt. Tog i slutet fram ett litet sockerbitshinder och galopperade över några gånger i båda varv på volten.

Imorgon blir det skogen på morgonen, för på em så åker jag till pappa och stannar där tills på söndag. Så Elvi får vila i två dagar och det förtjänar hon, för hon har inte vilat på länge.

Nej, nu ska jag dra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0