12 Juli

Nu är jag hemma igen, kom hem i tisdagskväll med tåget. Så nu är det tillbaks till vardagen igen.

Detta är allt som jag kom hem med från Falsterbo, blev ju lite mer shopping sista dagen vilket jag inte räknat med. Men allt jag köpte var bara behövligt och nu behöver jag inte handla mer förens nästa år :)


*Två par ridbyxor. Ett par var helskodda och ett par var oskodda. Båda två är märket horse life.
*Tre tröjor. Alla tre från Jacson.
*Två på strumpor. Kingsland.
*En KRAFT påse.
*Morotsgodis från KRAFT.
Jag är supernöjd med allt och det ska bli roligt att få använda det :)

OJ! Nu åskar det som tusan är ute på jobbet, regnar gör det också. Himlen öppnade sig. Den svenska sommaren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0