19 Juli

Oj så fin min header blev! Snälla Linda var underbar och hjälpte mig ännu en gång! Tack Linda!

Imorn jobbar jag min sista dag, sedan får jag sommarlov! Så underbart, jag ska ta vara på detta lov något enormt mycket. Det är ju trotts allt mitt sista sommarlov.

Idag har jag jobbat från 7 på morgonen till halv 8 nu på kvällen, så med andra ord hade vi lite att fixa idag.
Jag har även dressyrtränat en utav hästarna på jobbet och det gick jättebra! Hon blev jättefin efter en stund av kämpade och i slutet så bärde hon sig själv och jag kunde sitta och koncentrera mig på min sits. Riktigt nyttigt att få göra det ibland.
Imorgon så ska Elvi få dressyrträna!

I tisdags så var Linda Söderberg-Fång ute hos Elvi och hon var supernöjd med hur hon såg ut just nu. Så himla skönt att höra att man är på rätt spår och kan fortsätta med det man gör! Hon sa att hon var väldigt fin!

Nej, nu ska jag ta mitt vardagliga kvällste och sedan gå ner och fodra :)

En ovisad bild från den 13 Juni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0