21 Juli

Nu har Elvi och jag kommit hem till våra hem, efter att ha varit borta i 5 veckor. Det är skönt!
Men det värsta av allt är när man kommer hem är att packa upp allt och få ordning på det precis som det var innan man åkte, men tror jag har lyckats ganska bra.
Men nu när jag kommit hem tänkte jag att jag ska rensa bland alla min ridkläder och bland massa annat skit man har i rummet.

Appropå något helt annat. Igår så dressyrtränade jag och Elvi för Carro igen. Det gick så himla bra. Jag red bra och Elvi var dunderfin! Allt bara klickade. Red igenom LB:3 programmet för Carro också, eftersom jag har som mål att kunna åka ut på en lokal dressyr till hösten. Annars red vi öppna på volt, skänkelvikningar, få hästarna kvicka om benen men samtidigt behålla takten osv. Carro har riktigt bra övningar! Jag gillar att träna för henne och hon är väldigt duktig.
Nu ska det bli roligt att visa Agge vad vi åstadkommit under dessa veckor!

Imorgon blir det upp skapligt för att åka till stallet och fixa o dona, innan man ska hjälpa till att köra in hö. Perfekt för mig att vi kör in vårt eget foder eftersom vi denna sommar ska ha 3 dagars skördepraktik i skolan.

Ska försöka ta lite nya bilder också, har varit lite dött på den fronten under dessa veckor jag jobbat!
Nej, nu ska jag göra annat!

Ovisad bild från den 13 Juni

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin header:)

Kram Julia

2012-07-21 @ 21:57:43
URL: http://juliawiklander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0