29 Juli

Ja, det har väl gott bättre än förväntat med höften och allt. Redan igår var jag uppe i sadeln, men då endast skritt och med hårt hållande mot sadeln. Idag var det andra gången uppe i sadeln och då vågade jag mig på att trava och galoppera, men då i lätt sits. Tur att jag har världens snällaste häst!

Idag så bytte vi även plåster för andra gången över stygnen och idag så såg såret riktigt fint ut, det läker som det ska än så länge.
Jag äter ju smärtstillande och antinflamatoriskt och även de starkaste alvedonen och det har hjälpt massor, så det är skönt. Det enda jag saknar nu är att kunna rida ordentligt och att kunna ligga som jag brukar i sängen. 

Yes, en liten uppdatering om läget just nu.
 

Ursäkta för bilden, men jag är bara tvungen att ladda upp den. Så här ser det ut idag.
På torsdag eller fredag ska min moster ta bort stygnen.

Jag ska även någon dag ta med mig kameran och ta lite nya bilder på Elvi :) Hoppas även att jag snart kan rida normalt, så jag kan fjäska för någon och ta lite nya ridbilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0