Falsterbo dag 2

Andra dagen här nere i Falsterbo! Igår var vi på tävlingsområdet hela dagen och gick och tittade på mässan och tävlingarna. Quin gick ju första kvalet igår (7:åringarna) och hon var nolla, hur bra som helst! En väldigt bra början. Idag är andra kvalet, så nu håller vi tummarna. Igår gick kvalet i 1.35 och idag går det i 1.40

Igår köpte jag mig ett par ridbyxor för 200 Kr, helt otroligt pris enligt mig! Så nu har jag shoppat färdigt, kanske att det slinker med ett par ridstrumpor eller något mindre, men bara kanske.

Som sagt, idag börjar tävlingarna kl 9 och då ska vi vara på plats, det börjar med det andra kvalet till de internationella klasserna, sedan är det "amatörerna" och sedan är det andra kvalet för 7:åringarna. Emellan det är det officiell invigning.


Detta är Quin och bilden är tagen från förra året här nere i Falsterbo!

Jag ska ta kort på mina nya ridbyxor också och lägga upp.

(Bild från förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0