15 Juni

Första dagen på sommarlovet. Känns inte som att det är sommarlov, tror det beror på det dåliga vädret vi har. Igår slutade jag andra året på gymnasiet och nu kan jag knappt bärga mig innan jag äntligen börjar det tredje och sista året på gymnasiet i höst.
På måndag börjar jag jobba, så sommarlovet varar i endast några dagar. Jag kommer jobba fram till den 23 juli tror jag. Så det blir jobb i 5-6 veckor. Sen är jag ledig och ska ta vara på mitt sista riktiga sommarlov och bara ha det skönt!

Strax ska jag ta på mig stallkläderna och åka till stallet. Ikväll kommer lite bilder som min kusin tog på Elvi och mig för någon dag sedan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för bilderna:)

De blev jättefin.)

Kramizar Julia<33

2012-06-17 @ 23:32:38
URL: http://juliawiklander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0