25 Mars

Dagen har gått snabbt, nästan för snabbt.
Det blev ändring på hoppträningen, så jag och Trissan hoppade halv 12 istället. Eftersom både hon och jag red unghästar så blev det perfekt.
Vi hoppade lite kombinationer och hinder på volt, alltså lite allt möjligt. Minor var superduper duktig, han hoppade mig ur sadeln många gånger! Det slutade med att vi hoppade en bana där hinderna låg på 70-75 cm, varav en oxer låg på hela 80 cm!! Jag vet att höjden inte har någon betydelse, men det är så himla roligt att känna en sådan stor skillnad på honom. Jag är väldigt nöjd med dagens hoppträning.

Elvi och jag tog oss en tur i skogen som planerat, det var jättemysigt. Elvi var pigg och glad.

Nu ikväll så såg jag på Ponnyakuten som alltid och det är ju världens bästa program! Kan nog aldrig bli dåligt. 
Imorgon så är det första dagen på praktiken. Spännande!
Bjuder på två bilder från idag.
  
Njuter i solen :)

Från vår uteritt idag :)

Denna bild är från förra hoppträningen med Minor och det är Frida som tagit bilden.

Detta är alltså Minor som jag hoppar en gång i veckan åt Kristina i stallet :) Bilden är från förra veckans hoppträning.
Ska se om jag kanske kan få någon att filma oss någon gång så att jag kan få se hur det verkligen ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0