Femte och sista dagen på praktiken

Idag var det sista praktikdagen på distriktveterinärerna. Jag var kvar inne på station idag och det var mest hundar idag. Lite hankastreringar och ta bort tandsten osv. Jag fick vara med och titta på på allt, det var väldigt intressant. Sedan fick jag gå ut med hundarna när dom började vakna upp.
Jag har haft en jättebra vecka och fått vart med på massor av olika saker. Så jätteroligt att dom ville ta emot mig, har blivit väldigt bra behandlad utav dom :)

Elvi och jag red ut med Malin och Asmina idag. Det var jättemysigt och det blev en lite längre runda idag, så Elvi blev lite trött i slutet. Hennes kondition är ju inte på topp just nu, men den börjar komma tillbaka lite smått :) Bästa hästen då! 

Vi får se vad det blir för väder imorn, hört ryktas om att det ska bli snöstorm... :( Men om det blir huffsat fint väder ska jag nog ta med mig kameran till stallet och fota lite.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jätte mys härlig bild .Kram Från anki.

2012-03-31 @ 20:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0