Heldag i stallet

Som rubriken lyder, det blev hela 12 timmar i stallet idag. Va i stallet kl 7 imorse och fodrade alla hästarna och sedan släppte ut dom vid 8, jag åkte hem kl 19 nu på kvällen.
Vid kvart i tio åkte jag med min kusin och hennes ponny till vfr för en pay and jump. Hon hoppade två st 80 cm. Och det gick superbra i båda klasserna.
Vi kom tillbaka vid tjugo i tre och då var det bara att skynda med att hämta Elvi och sedan så skulle vi få hjälp på banan av bästa dressyrtränaren Agge! Så det blev en kvart dressyrträning och det gick superbra, jag och Elvi behövde verkligen den hjälp vi fick av Agge idag. Så nu har vi fått lite små tips osv.

Nu är "lilla" jag trött och ska nu lägga mig i sängen och titta på någon film eller nått. Sedan ska det sovas. Imorgon så blir det skogen för Elvi och mig och sedan vid halv 3 så ska jag hoppträna Minor.
Här kommer lite bilder från dagens Pay and jump på vfr. (Hanna, Jennie och Julia, det är bara att ta bilderna)

Julia och Alban:
  




Hanna och Philis:





Jennie och Tonic:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0