7 November

Idag fick jag lämna in min telefon för fjärde gången!
Börjar bli lite trött på alla mina problem med denna telefon! Dessutom så fick jag ju en sprillans ny förra gången jag lämnade in den. Då trodde jag ju att det inte skulle vara några mer problem.
Men på den nya så fanns det inte någon Google Play (där man laddar hem appar från) och det vill man ju gärna kunna göra när man har en sådan telefon. Jaja, men det skulle ta max en vecka denna gång (inte 4 veckor som det gjorde senast)
 
Idag i skolan höll jag ett tal om min dröm att åka till Afrika, på engelska. Jag är nöjd med själva talet, men jag kunde ha framfört det lite mer lugnt. Var ju lite nervös.
 
Jag har fått en fräck skinnjacka av min mormor. Den hade jag idag till skolan, tyckte den var väldigt snygg!
 
Nu blev det helt plötsligt lite egobilder här också, men ville visa jackan :)

Kommentarer
Postat av: Kim

Du har blivit mycket smalare! :O

Svar: Yepp :) Har gått ner 20 kg.
wroteyourname.blogg.se

2012-11-07 @ 19:49:49
URL: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0