Tävling 6 oktober

Idag hade Lilla Hageby sin årliga hopptävling.
Jag och Elvi red dit och hoppade två klasser, som hade stilbedömning.
I första klassen var Elvi väldigt pigg och galen, men hon hade också väldigt roligt. Så det jämnade ut sig ;) Jag hade också väldigt roligt. Vi satte en nolla och vi fick 49 stilpoäng. Med de poängen så vann vi!
I andra klassen så var Elvi mer lugn och jag kunde komma lite mer till ridning, så denna klass kändes bättre. Men jag är ändå nöjd med första klassen. Vi satte även i denna klass en nolla och fick 47,5 stilpoäng.
 
Jag är supernöjd med dagen och det har varit väldigt roligt! Jag och Elvi har njutit.
Se och njut ni med av dessa bilder min kusin tog idag. Snacka om att man har en häst som är rädd om sig.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kim

Rosetten passar henne verkligen! :D

Svar: Haha, Ja hon är så vacker min lilla häst :) Tack!
wroteyourname.blogg.se

2012-10-07 @ 13:06:12
URL: http://justkim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0