24 September och KÖRKORT!

Jag hade en underbar dag igår, om man bortser från nervositeten.
Jag fick igår min bästa födelsedagspresent, jag tog nämligen mitt KÖRKORT igår. 
Jag kan inte förstå att jag nu kan få köra bil helt själv och jag kan åka vart jag vill. Jag har i många år haft moppe och varit väldigt självständig, men det här är så annorlunda!
Jag är i chock!
Vill tacka framförallt Mamma som ställt och ställer upp i alla lägen och även Elvira, min bäste vän som agerat min lärare. Sen har vi Morfar och Moster som har kört med mig och stöttat mig i min körning.
Jag har en underbar familj!
Det var väldigt roligt att överraska alla igår kväll när det var kalas för lilla mig, hade varken sagt att jag bokat tid eller att jag hade körkort till någon innan igår kväll.
 
Bilder på alla fina presenter kommer senare ikväll, nu ska jag göra ordning mig för skolan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0