12 December

Efter 7 dagars jobb är jag idag ledig!
Ännu en gång vaknar jag kl 6 på min lediga dag, men jag tvingade mig själv att somna om efter julkalendern och vaknade kl 10. Då med ont i hela kroppen och snurrig i bollen. Det är inget bra att vara ledig känner jag!

Vi har knölfullt i alla 3 stallar nu. 35 hästar är vi nog uppe i nu... Herregud.
Men några åker hem nästa vecka. Så det är under en kort period.

Apropå nästa vecka, så får jag åka hem!!
Helt sjukt!
Jag har jobbat här nere i snart 2 månader. Jisses så tiden gått fort.

Jag fick en spännande kommentar i mitt förra inlägg och jag har ju liksom noll koll längre, så jag undrar vem denna person kan vara? Du kanske kan avslöja dig själv tids nog? :)



Kommentarer
Postat av: mormor

Ja hon eller han som skrivit kommentaren har så rätt.Jag tycker också att du är otrolig.Du är så trofast o punktlig jobben du åtar Dig o den som har dig som arbetare ska verkligen skatta sig lycklig.Ja tänk vad fort tiden går snart får vi se dig det ska bli härligt.En stor bamsekram till Dig o Elvi

2013-12-12 @ 19:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0