3 December

Hej på er!
Det var väldigt länge sen jag tittade in här!


Livet här på Hviderups i skåne flyter på. Tiden flyger iväg och snart får jag komma hem till Norrköping för ett par dagar under jul.
På jobbet så har jag det ganska jobbigt med mycket att göra, för jag får jobba för två personer. MEN, Det ska tilläggas att jag trivs väldigt bra! Jag har en otroligt bra chef och stämningen är väldigt bra mellan chef, chefens sambo och praktikanten från Flyinge.



Nu har jag fått chansen att rida på lite hästar. Men mest är jag i stallet och håller ställningarna, för det är där jag behövs mest för att allt ska flyta på ordentligt.
Det är roligt att få ta så mycket ansvar, så det passar mig perfekt!

Vi har ett 30 talet hästar och häromdagen var Mattias uppe i 18 hästar ridna! Så ni kan ju förstå att det är många hästar som Mattias har i träning!


Ja, nu fick ni en liten update ialf. Återkommer snart igen! :)


Detta är jag och Chaplin, en försäljningshäst.


Detta är jag och Janne, ännu en försäljningshäst.


Lite julfint har jag fått det på mitt rum!


Omgivningarna här på Hviderups!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0