4 December

Ledig dag idag!
Hade tänkt att ta mig en rejäl sovmorgon, dp jag min varje lediga dag gått upp och släppt ut min ängel (för att jag vill)
Så idag hade jag lagt över det otroligt stora ansvaret på vår praktikant Elin från flyinge att släppa ut Elvi ;)

Vad tror ni jag gör?! Jo, jag vaknar kl 7.00
Det var den sovmorgonen det. Men jag satte på tvn lagom till julkalendern och efter det tvingade jag mig själv att somna om och vaknade då kl 9 nästa gång.

Nu sitter jag i mitt rum med ljus tända och julmusik i bakgrunden. Jag verkligen älskar julen!!


Jag såg även i min kalender att det inte är alls lång tid kvar tills jag får åka hem!! Det är bara denna vecka ut och sedan nästa vecka och veckan efter det på söndagen åker jag antagligen hem. Snacka om att tiden rusar iväg.

Kommentarer
Postat av: mormor

Så skönt att du fick sovmorgon.Du är lika som oss med ljus julmusik det är ju så mysigt.Tänk vad tiden går fort, vi längtar alla att träffa dig.Hoppas stormen bedarrat tills imorgon.Älskar Dig

2013-12-06 @ 17:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0