2 November

Ja, nu släpper jag väll bomben på min lilla blogg också.
Jag och Elvi flyttade för exakt 7 dagar sedan ner till Skåne. Jag fick jobb hos Mattias Jansson och kände att jag var dum i pallet om jag inte tog det. Så rätt som det var så var vi påväg ner till skåne. Så här är vi nu!

Jag saknar mamma, mitt rum, min familj, mina vänner, ja jag saknar ganska mycket hemifrån faktiskt. Så lite tufft är det allt. Jag som nästan alltid har varit den som älskat att klara mig själv och älskat att vara ensam, känner helt plötsligt tvärtom...
Det var ett stort kliv jag tog och det steget ska jag klara av att ta också.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Nisan jag tänker på dig varje dag o förstår att du saknar alla för du har ju aldrig varit hemifrån förut o jag tycker DU är så strong som tog den chansen o då förstår du hur duktig du är som fick jobbet.Älskar Dig kramar

2013-11-02 @ 19:24:57
Postat av: Anneli

Säga vad man vill, men du är tuff och stark!! Klart man saknar sin familj osv men ett sådant jobb kan man ju inte tacka nej till!! Stort LYCKA TILL!!! Din familj o vänner finns kvar när du kommer hem!
Kram

2013-11-03 @ 00:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0