9 Augusti

 
Tiden springer iväg. Det är redan augusti.
 
Jag och Elvi har hunnit att flytta och det till Stall Fursta. Vi trivs redan super trotts att vi bara stått där i en vecka nu.
Verkar vara ett bra gäng som ställer upp på varandra och inte nog med det så är det ridhus också! 
Elvi verkade känna sig trygg och nöjd från dag 1. Imorgon så ska hon släppas ihop med en annan häst som hon gått bredvid i veckan, så våra förhoppningar är att dom ska bli ett bra hagteam. Den hästen kan tydligen inte gå med vem som helst.
Så lite nervös är man...
 
Två veckor kvar är det av mitt sommarvikariat på NTM Distribution... Så lite stress....
 
Idag så har jag spänderat eftermiddagen med Johanna, kära Johanna som varit borta i London i 6 månader och som snart sticker till Australien i ett år.
Det var en mysig eftermiddag i hästarnas tecken. Tyckte att Johanna behövde lukta lite häst innan hon for iväg igen.
 
Även jag och Elvira hann ses i en timme där vi åkte till Hööks och Biltema.
 
Elvi i den nya och fina boxen
Stora fina och inte minst platta hagar. Det gillar vi! Lite bortskämd från Skåne är man allt!
Nöjd häst i stallgången.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0