11 December

Många tankar som går i huvudet nu.
Jag är ju en person som verkligen vill veta vad som komma skall, precis vad som kommer hända här näst. Men jag vet ju också att så är ju inte fallet.
 
Man blir ju alldeles konstig av att gå hemma så här och inte ha ett jobb att gå till. Men jag försöker att ha lite rutiner.
 
Sedan i fredags så har jag ändå haft lite saker inplanerade, så som möte på jobbet, träff med kollegor och familjen vi arbetade hos, stallet så klart och idag så åkte jag ut till Ingrid och Stig och så tog jag och Ingrid en ridtur ut i skogen.
Imorgon är det först stall som gäller och sedan luciafika på jobbet och på kvällen blir det julbord.
 
Så lite händer ju, men inte tillräckligt mycket för att man ska vara tillfreds tyvärr....
 
Sedan går jag ju i tankar att det är dags att flytta hemifrån (konstig tanke va? med tanke på att man för tillfället är arbetslös)
Men jag känner att det är dags att flyga ut ur boet. Så funderingar just nu är hur man går tillväga på bästa sätt. Vilka ska man vända sig till ,vilka är bäst att hyra av osv.
Det är väl sådant som löser sig antar jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0