9 December

Livet är lite svängigt just nu...
 
Det jobb jag nyss hade, finns inte längre och det gör inte den "kund" jag jobbade hos heller.
Det är verkligen med sorg i hjärtat som jag nu går ut med att vår kund/brukare inte finns i livet längre...
 
Trodde aldrig att det skulle gå så fort att få en sådan härlig relation till någon som man jobbade hos. För det första så kändes allting så naturligt och så rätt att vara just där. Man jobbar så intensivt och så nära inpå varandra.
Men gud så mycket jag utvecklats och roligt har man haft det på vägen.
 
Så dagarna sedan i fredags har varit jobbiga, inte bara för mig, utan för oss alla som varit en del av dennes liv.
 
Livet måste gå vidare, men det är tufft. Men det får det lov att vara för en stund.
 
Nu börjar karusellen om igen, jobbsök.....
Det är bara att sparka sig själv i arslet och sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0