22 Januari

I lördags blev jag med kollega, så mina dagar som ensam är nu förhoppningsvis över!
Men vi behöver en tredje, så är någon sugen på ett äventyr så tveka inte på att höra av er!!

Mattias är nu hemma från Holland, så allt är i sin ordning igen.

Elvi är nu under igångsättning, så nu hoppas jag att det håller denna gången!

Vi går snart in i februari och därmed min fjärde månad här på Hviderups.

Saknar min mamma och min familj, har varit och är en tuff period i livet. Men nu går det mot ljusare tider och snart är det vår. Så då ska väl allt bli lättare hoppas jag!

Under min promenad med Elvi förra veckan så dök denna goding upp i vår ena hage. Man får se de mest fantastiska djur på denna anläggning ibland.

Kommentarer
Postat av: mormor

Underbart att höra att du äntligen får lite hjälp.Och som du säger så går vi mot ljusare tider, snart är januari gången och vi är inne i februari är en kort månad sen kommer vårmånader skönt.Hoppas att det är bra.stor kram

2014-01-24 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0