3 Januari 2014

Årets första blogginlägg.

Min julledighet började lika fort som den slutade.
Jag åkte hem den 26 och började jobba den 27 igen.

Men jag hade det underbart skönt hemma. Gjorde inte alls mycket saker, utan tog det lugnt och var till största delen bara hemma i huset. Att träffa mamma var helt helt bara bäst!!

Idag har jag en ledig dag.

Mattias är nu i Holland med en häst och tävlar och tränar. Han kommer vara borta i 1-2 veckor. Så det innebär att det kommer vara lugnare för min del.
Rida, det kommer jag få göra en hel del!


Elvi hittade vi en hovböld på häromdagen. Min hovslagare kommer på måndagkväll, så då får vi se vad han säger om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0