31 Januari

Imorgon går vi äntligen in i februari. Så snart är det äntligen vår!!

Efter 8 dagar av arbete var jag idag ledig. Dom dagarna går alltid lite extra fort...

Igår, då äntligen fick Elvi och jag vårt första träningspass för Mattias! Det var väldigt roligt att få träna igen och för Mattias dessutom. Vi red det vi verkligen behövde träna på och det är ju guld värt att ha någon ståendes från marken när man rider. Så ett roligt och svettigt pass för mig och Elvi.
Idag blev det två långpromenader och lite hage för Elvi!

Nej, bäst för mig att försöka börja somna redan nu, annars kommer jag aldrig att somna tidigt. Det blir ju lätt så när man inte jobbat med kroppen på en dag så blir den direkt otålig. Det är inte bara kroppen, utan den där lille knoppen blir också lite otålig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0