15 Juni

Ett år sedan har gått sen jag tog studenten och tog klivet ut i "vuxenlivet"
Ja, fort har året gått och det har ju faktiskt hänt en hel del. Jag kan ju i alla fall inte ångra mig sen när jag är gammal och grå och säga att jag inte gjorde det som jag ville och kände för att göra.
 
För min del har det varit jobb från förra måndagen och till igår lördag och igår jobbade jag även över ett par timmar för det är så mycket att göra. Men dagarna går fort och jag trivs!
Idag så har jag en ledig dag. Den startade förut med utsläpp av hästarna i stallet och en uteritt i morgonsolen med Elvi. Morgonstund har guld i mun som jag brukar säga!
 
Jaha, nehe. Nu ska väl jag ta och göra annat!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart jobbar du nu å vart står Elvi uppstallad?

2014-06-15 @ 10:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0