5 Juni

Som några av er kanske märkt så har jag och Elvi flyttat hem till Norrköping igen.
Min tid hos Mattias och Hviderupgänget har varit underbart. Jag har lärt mig otroligt mycket och Elvi och jag har kommit så otroligt långt i ridningen så det inte är klokt!
Ojoj, vilken erfarenhet jag kommer hem med, jag är så tacksam.
Nu när jag har landat hemma kan jag känna efter hur lärorikt och roligt jag haft det. Men just då var det jäkligt tufft, det ska jag inte säga annat om.
Jag slet som ett djur, morgon till kväll. Men jag fick så mycket tillbaka. Så det får det då vara värt.

Men nu är denna period i livet slut och nu ska jag och Elvi ge oss ut på nya. Men jag är glad över att jag fått goda vänner för livet där nere i Skåne.
Men det är ju inte sista gången jag kommer att vara hos Mattias (hoppas jag ialf)
 
Så ligger det till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0