9 Juni

Min andra vecka hemma i Norrköping har nu börjat. Saknar Hviderup-gänget lite granna.
 
Idag har jag trimmat Elvi på banan och det går bara bättre och bättre. Självklart finns det saker att finslipa på, men tiden nere i Skåne och hos Mattias har gjort något med Elvi och mig. För jisses så himla fin hon är!
Är bara rädd att det inte ska hålla i sig speciellt länge då Elvi alltid drar på sig skador när det går som bäst. Men jag njuter så länge det varar!
 
Jag lovade Mattias och Jessica innan jag åkte hem att inte ligga på latsidan med trimmandet av Elvi och jag håller vad jag lovar!
Min ridmotivation är på topp och jag älskar att rida min underbara häst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0