13 Maj 2014

Hur ska jag hitta tillbaka till skrivandet på denna blogg igen då.
Jag brukade ju vara så bra att låta fingrarna glida över tangentbordet och låta orden komma. Men det är på något sätt helt borta nu.
 
Ja ja, nog om det.
Förra veckan tränade jag och Elvi för Mattias och det gick faktiskt bra! Han tycker att hon blivit stadigare i formen och har en bättre framåtbjudning, allt detta på samma gång nu också.
Jag kan inte annat än att hålla med honom. Elvi går från klarhet till klarhet och jag tycker det är så roligt med tanke på att hon ändå är 15 år.
Vi jobbar lite med "passage" på vår nivå och Mattias blev lite imponerad när han  såg det på träningen.
"Nu gör hon ju faktiskt lite passage ju" var kommentaren. Så då kan jag ju faktiskt säga att jag är på god väg och har börjat rätt med passagen!
 
Vädret här nere har varit jättedåligt den senaste veckan, regnat hela tiden ungefär. Men i slutet på denna ska det bli bättre som tur är!
 
Nej, nu får det vara nog för idag, ska nu ut och säga god natt till hästarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0