21 Oktober

I söndags var jag och Elvi och tävlade i Heda.
Vi red LB:1 och så debuterade vi faktiskt LA:1 när vi ändå höll på.
 
Åkte själv, men Elvi sköter sig som alltid exemplariskt när vi är iväg.
 
Jag har inte så mycket att säga, mer än att min häst och jag har äntligen fått betalt för allt jobb vi lägger ner varje dag.
I LB:1 drog vi till med hela 67,4% !!!!!! Hur otroligt är inte det??!!!
Det är det högsta vi fått och detta på en riktigt tävling.
 
Inte nog med detta så fick vi hela 60% i vår debut i LA:1.
 
Det är helt otroligt, att vi två har kommit så långt och hur mycket det fortfarande händer på utvecklingsfronten.
 
Jag är mer en nöjd kan jag säga!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0